Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2009 19:20 - ГРАФИТИ ОТ БЕЛГРАД
Автор: nikolay4o Категория: Забавление   
Прочетен: 1146 Коментари: 1 Гласове:
1





Яжте повече фасул! На Съюзната република й е необходим газ!

Някои оставят нещо след себе си само когато клекнат.

KIRILITZA IS NOT DEAD!

Бях скептичен към християнството, докато не видях, че съм Бог.

По-добре тения, отколкото пълна липса на вътрешен живот.

Не се опитвай да набиеш каквото и да е в женска глава. Малко по-надолу  има по-подходящо място за това.

Да удариш жена не е джентълменско. Да я изчукаш – е!

На днешно време трябва да си перко, за да не изперкаш.

Толкова е грозен, че позира за плакат в подкрепа на абортите.

Трите най-хубави неща на света са: питие преди и цигара след!

Хладилникът е по-добър от мъжа. Колкото и вино да сложиш в него, няма да запее чалга.

Любов е онова, което баща ми изпитва към свинските пържолки.

По- добре ужасен край, отколкото ужас без край.

Тази година няма Великден - намериха тялото.

Повтарял съм класа. Класната - много пъти.

Ако жена ви побеждава на тенис - сменете спорта.
Ако жена ви побеждава на бокс - сменете жената.

А започна с опипване на пулса...

Винаги ме е гледала като Бог, а след първата брачна нощ започна и да се кръсти.

Колумбе, йебем ти любопитството! (по време на американските нападения)

Направи нещо за отечеството - емигрирай!

Само дванадесет милиона души имат щастието да живеят в Югославия.
Останалите нямат това щастие, но имат всичко останало.

Всичко е в пълен хаос, само престъпността е организирана.

Отивам до Берлин да пиша графити, а те срутили стената :(

Моля не рисувайте голи жени по стените. Целият се изпонатроших.

Луд съм по жените! Иначе не съм луд.

Трябва, не трябва - къпя се веднъж месечно.

Мъжете най-лесно се очароват от пълен сутиен. Пълната глава в добавка е приятна изненада, но изобщо не е задължителна.
 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
01.07.2009 19:43
Ахаха, навремето ми попадна и книжката. Голям смях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikolay4o
Категория: Други
Прочетен: 34556
Постинги: 8
Коментари: 59
Гласове: 138
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930